2009-06-10

Csakúgy

Milyen is az mikor az ember eléri a saját limitjét és mikor érzi hogy na akkor most kell megállni és lepihenni egy kicsit mert ha nem akkor nyekk van? Öszetett kérdés:) Nagyon nehéz mindezt megtenni ha mindenhol ott akarok lenni de muszály újra megtanulni ezeket a dolgokat. :) Újra tanulunk járni az endre meg a darab :) két egyéniség akik egy testben laknak a sok másikon kívül lsd.BEaR aki olyan mint DB csak egy kicsit szőrösebb endre aki a felnőtt és határozott férfi aki tudja mit akar meg a partyenyimől koliger aki néha túlhajtja ezt a két lényt :) érdekesen vagyunk igy 3an asszem :) Nem azt akarom bemesélni ám hogy skizo vagyok csak hogy jól megvagyok magunkal :) hehehhehee

Annyi új embert ismertem meg hogy az valami fantázia nagyon rövid idő alart:) és természetesen akadtak szimpatikus hölgyemények de milyen a szűzek szerencséje hogy a bikák mindíg másfele kacsingatnak :) amugy leszarom a horoszkópot ezt az egy dolgot tudom hogy szűz+bika az jó asszem :) Na de nem az a lényeg hanem hogy újra tudok úgy partizni hogy elengedem magam nincs bennem görcs :)

Mindenki házasodik körülöttem :) s még azt is hallottam hogy beköti vagy csak eljegyzik egy bohokás fehérnép fejét akinek én es be akartam egyszer kötni aztat neki :) Félre a tréfát...
Sok boldogságot kedves Zsú legyél boldog. Szívből kívánom mezt neked. S remélem megtudod valósítani mindazt amit elképzeltél.

Píszáut

2 megjegyzés:

schuetoe írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
stormtrooper írta...

írd vissza légyszives