2009-05-20

Szerda Nap Meleg Munka

Röviden tömöre csak ennyi lenne a mai napom viszont tegnap :) Orvos, APEH, ELMŰ szal a best ov :) bürokrászi in hungária......

Orvos: Még ez ment a legjobban sima ügy egy két kivizsgálás aztán kalap kabát.
APEH: Én szeretek várni és embereket megismerni de az hogy egy aláírásért mondjuk 1,5órát állok osrban :) a lényeg hogy bingónak fogtam fel :) és mikor kinúzták a számomat nagy örömmel sasszéztam be az irodába a kedves hölgyhöz aki kb 20 perc alatt kiderítette hogy ők jöbbekl nekem 7000ftvel :) hát nem csodálatos ez a bingó:)
ELMŰ: a sorszám 875 nél volt mikor beérte (amit húztam) előttem csak 50en várakoztak gondoltam akkor talán ez elhalasztom egy másik napra :)

Hazazuzzantottam és egy nagyot scrubsoztam :) aztán csucsu és most itt bennt a melóban hajtom a melót:) de jó mert vannak jóemberek, lecsó és laza.

Naposta

Nincsenek megjegyzések: