2009-05-27

Status Report

Nah eléggé el vagyok mostanában havazódva, sok a gond meg a hülye körülöttem. Na de csak ügyesen okosan előre :) A gazdasági válságosságosmindenes dolog is most kezd igazából érződni:) BAnki hitelt meg csak növelik növelik :) ehhh ez van de szerintem mindenkinél igy van ez...na de a vigysz hogy júni 25- júli 5 ig HVAR - Svita Nedija és ebben senki sem tud megállítani hacsak addigra el nem szedik az összes mindenemet a bank meg az állam :) De nem búsolok mert a lelkiismeretem tiszta :) nem úgy mint egyeseknek. Akik miatt most ilyen szar elkúrt fostalicska helyzetben vagyok. Köszi :) És milyen igaz hogy mikor nincs már kilátásod semmire egy laza kis mosoly mindent megváltoztat :) a humor is nagy fegyver ha az ember tudja használni :) kellő időben kellő helyeken :)

Elkészültek a meghívók Rzudiék esküvőjére amia Gerébi Kúruiában lesz :), mindenki boldog és mindenki házasodik. Otthon enegem is várnak :) a kanapé a szőnyegeim az ágyam :) és most nagyon jól érzem magam így egyedül:)

Fotózást most hanyagolom mert nincs ihlet és szart nem akarok csinálni:) csak szépet mondanivalósat, ütőset.......a maximalizmus mámegint.

Munka: Hááát nagyonb kircsi egyelőre de szerintem nem innen megyek nyugdíjba :) hehehe. Már vannak tervek de mostmár igazság szerint seretnék egy újabb szintet lépni. Feljebb :) és macen dolgozni és kreatívat tervezni és csinálni:) Vannak vágyak amiket csakis tisztánlátással és keménységgel lehet megvalósítani. Ilyenkor már nem számít az emberi érzelem. Csakis az értékeid. Ennyi. Most úgy érzem magam mint egy Panzer IV es aki áttapos mindenkin és nem hagy sebesülteket.......és ez most jó.

Rizspekkt

Nincsenek megjegyzések: