2009-04-09

Over the top....

Huhh ez a hét nagyon durvincul indult. Ezer tervezési melő és minden féle stílusban és témában :) Ezerrel túlóra meg ilyenek, de ami az érdekes hogy nagyon nem érzem a nyomást a apresszinget a mindent, nem úgy mint a kedves Cnél vagy Anál (nem félreérteni) :) érdekes mennyit számít az ha egy kicsit emberségesek a főnökök.

Lecsó - 11 hetes kis boxer:) ő nekem a feszültséghányadoslecsökkentő feature :) Egész nap megy a rohangálás, ugatás, cipőszétszedés, vakkantás...stb. És az a zsemleszín hááát valami nagyon jó kis fehérkapcás makimajom :)

Egyelőre nagyon jónak tűnik a hely, de majd meglátjuk, nem akarok előre inni a bőrömre.

Píszaut

4 megjegyzés:

gottheedesign blog írta...

...mutisd má' meg azt a boxi-kutymót, me be*arás, hogy milyen kiváncsi vagyok!!!:)várom a fotókat :P

Ágics írta...

A boxert én is szeretném látni. Az egyik kolléganőmnek Tamcsikának is boxerei vannak, és olyan kis cuki, mert néha, mikor Tamcsi puszit ad épp olyan hideg, és nedves az orra, mint a kutyusainak, és ezt szeretem nagyon.:) Kicsit hiányzol ám, főleg, mikor látok vmit, ami fényképre való. Azt hiszem ezért maradnak benne az életemben az összes exek, meg a volt szerelmek, mert mindről eszembe jut vmi, és azon keresztül meg, maga a hiány.:)

Ágics írta...

Nem is tudom, h mit lehet ezen az akupresszúrás dolgon félreérteni? Az anális nyomás az nem orális, ennyi. Nem kell ezt ragozni, szeretünk így is!;) Bocsánat, bocsánat, bocsánat! Nem tudtam kihagyni, annyira magasan repült!:)

Lenka írta...

jaj, kincsem ne kuncsorogj már, hanem keress magadnak egy másik mackót!

nem hiszem el, h így viselkedtem egy évvel ezelőtt, mint egy totálisan szerencsétlen, kiéhezett picsa...

no, jó, annyira idegesít ez a szenvedős része már, h itt be is fejezem a kommentelést.

különben meg rohadtul ki vagyok most rád akadva...hogyan tudtad magára hagyni azt, aki én voltam, amikor ilyen szerencsétlen volt?

Nem hiszem el! én még a meztelen csigákat is beengedem a házba, ha kint brummog a sószóróautó!

néha olyan lelketlen, kegyetlen tudsz lenni magaddal, másokkal, h az egészen elképesztő!