2008-08-11

Stormtrooper és a szigetelés + extra hétvége :)

Hát íme itten van a nagy hétfő és már csak egy nap a nagy koncertig :) de lássuk a hétvégét:) ami cseppet sem volt unalmas :) A szombati nagy takarítás és lustulás utána vasárnap nagy bringatúra ismét:) igaz ugy agy nélkül :) de nekivágtam a városnak aztán...beletettem egy 50 kmt a bringába aka Dzsidzsi :)laza kis szentendrei turning point után visszafelé ismét rá kellett jönnöm hogy kedves autós kollegák nem nagyon értik a kreszt...na ez van.Volt egy kis összetűzés egy apukával akinek a gyermekei ott ültek a hátsó ülésen és csak néztek hog édesapjuk mennyire üvölt hogy én mit mutattam be neki - ezt megelőzően mikor jeleztem hogy kerülni fogok két bringást az illető nagy dudálások közepette elhuzott mellettem kb 120km/h val, az egy dolog hogy megijedtem egy "kicsit" de ha jelzek szépen akkor miért nem látja???? Mondjuk más lett volna a helyzet ha egy 24tonnás nyerges kamionnal vagyok:) a lényeg hogy bemutattam neki középső ujjamat :) hirtelen idegi beindulásból... - A lényeg hogy szánalmas volt látni egy ilyen ostoba vadállatot aki üvölt velem mondjuk ah a fukkfingert nézzük akkor teljesen jogosan :) de ha a 120at nézzük és a jelzés nem figyelembevételét akkor :) tehet egy szivességet...igazábol a srácokat sajnáltam a legjobban mert most látták hogy milyen ostoba egy műveletlen raccsolós apjuk van. Csak mosolyogtam és továbbmenntem a kedve autós viszont a két bringást akiket kerültem és közben visszaelőztek majdnem leszorította az utról. Szóval csak gartulálni tudok kedves csonakothuzoostobabohocfejümakkarcúapuka:)

Ezekután hazafelé úton volt egy pillanat amikor olyat üvöltöttem hogy uhhhhh akkor jött ki belőllem a dolog :) na de a lényeg hogy kijőtt :) és most ma reggel olyan jól indult egyelőre a nap hoyg nehéz lesz elbaszarintani...már jegyem is van holnapra ŐSMETÁLZENEKAROSESTIPROGRAM egy kis ereszdelahajamat :)


RIJESZPEKTovatty

Nincsenek megjegyzések: