2008-08-03

Budapest biketour by Stormtrooper


Reggeli 730 as kelés és egy lazább komma tura után kb 1200 kor beinditottam aláncos paripámat Gigit és eltekertem az örsre IKEA filingezni egy kicsit na meg hasznos dolgokat vásárolni, étkészlet + tartó + poharak. Ikea feeling ....hát a magyar társadalom összes rétege megtalálható :) jót mulattam. Gyermekek rohangáltak le fel ideges anyukák apukák, szokásos mondatok: ....nem megmondtam hogy nem akkora..., nem érted hogy az nem fér be a komód mellé..., kisfiam gyere le az ágyrol, ...jucika teszedlerögtön azt a lábat...., pistike gyere le a székről... stb. Csak mosolyogtam mint egy vadkörte:) Ezt gyorsan letudtam :) bemelegítésnek nem is volt rossz 17 kms bringázás, aztán magamhoz tértem a napszurásbol :) és nekivágtam csak úgy a nagyvárosnak. Gondoltam kihalytom magabol a péntek esti maradék alkoholos maradványt...ugyanis legénybucsúban találtam magam hirtelen holott csak egy mezei sörözésre indultam, na de a lényeg hogy nekivágtam szép budapestnek éééésssss hát egy élmény volt :) 30 km csupa gyönyör, fulesben szólt Forest Gump Soundtrack na meg egy kis zuzda felacitadellára az azért egy cseppet mefgdolgozott :) na de lefelé tabánon át moszvatér, dunapart, árpádhid, margitsziget, belvárosban egy kis autopsidegesitosjatszomazélettemmel...és végül egy ligeti gyenge napozás utánna back to da 9 :) Nagyon jól esett de valahogy fura volt ez az egesz nap nem tudtam mi torténik de valakivel aki igencsak nagyon jó barátom valami történt....erre nerég derült ám fény Jana Sk8etter nagy barátomnak megszületett kicsi leánkája 2,95g vel Natália a neve és gyönyörű azt mondta Jana:) A lényeg hogy ha holnap nem kellen melózni akkor simán lementem volna ma szegedeura megnézni őket nagyon jó érzés:) de tényleg:)

Most szerintem veszek egy laza kiáztatósdrégelyvelnesszes fürdőt aztán esti kis kreatívkodás után tv és csucsu:)

piszaut

2 megjegyzés:

Unknown írta...

CrossTrekking mi? Nah majd szolj mester ha kell tekerő-társ, me' én is mennék. Remélem bírom majd szusszal is :)

stormtrooper írta...

Ok :) guerilla trekkin