2012-01-30

State of Mind

Ide oda veta  sors, ami nem rossz megtanít kitárulkozni aklimatizálódni nagyon gyorsan. Igaz az otthon fogalma mit olyan jelenleg Budapest de nem tudom meddig. A terveim másak, egy kis ház kertel s egy család akikkel szépen élek. Ehhez nagyon sok energiára van szükségünk mindkettőnknek. Már annyira szeretném ha együtt laknán, együtt ébrednénk együtt élnénk. Igaz ez Kicsimnek nagyon nagy döntés, én meteszek mindent annak érdekében hogy minél kellemesebb legyen ez neki hogy minél szebben gondosabban tudjunk élni. Igaz ehhez nagyon nagyon okosan kell tenni venni. Dolgozni kell, hogy legyen :) igaz most hogy váltok egy kicsit félek hogy esetleg nem jön be a dolog no de van bennem egy olyan nagyon nagy biztonság amit Lalus ad ami azt mondja csak bátran édesem csak bátran tedd azt amit jónak látsz. lehet hogy ezt a döntésemet már régebben meg kellet volna hoznom mondjuke gy évvel ezelőtt, no de ami késik nem múlik. Meghoztam s most akkor szépen felépítem az életem. Igaz tudom a HPS kis családja mint olyan nem lesz a munkahelyem soha mert szerintem én kevés vagyok oda :) de nagyon nagy lökés volt abban hogy meglássam hogyan is kell ezt csinálni. Mindemellett ott vannak az emberek akiknek nagyon sok mindent köszönhetek. Tatlin, Pisti, Csongi, Ferdi, Hefe, Budhatomi, Dani, Ricsi és még sorolhatnám a crewt…a helyek Vittula, Fogas, Kikoszos…….romosak de életteliek, nagyon jó ez a pörgés csak már sok nekem :)  Lassan le kell szálnom a buszról, most egy kicsit lowdownban vagyok de tudom ez elmúlik hamarosan.

Rizsa

1 megjegyzés:

csigaház írta...

Szia!
Biztosan rémleni fogok,még az ősidőkben írtam néhány gondolatot az oldaladra. Most segítséget szeretnék kérni, újra fellángolt bennem a blogírás utáni szenvedély, de nem él már, legalábbis nem tudok belépni, úgy emlékszem internet guru vagy, van ötleted?
Köszönettel, előre is: Barbara

Amúgy meg örömmel hallom, olvasom, megtaláltad a párod, már csupán közös kuckót kell megépíteni, gratula!