2010-04-06

Összefoglalom...

Volt rossz, volt jó, volt sehogy, volt minden, volt semmi, de az üresség belülről esz. Esz és csak morzsol, fogyok mint az ementáli lyukas. Volt imput és output, beat és box. Volt öröm volt szomorúság. Más az élet mint volt. Más a nap más a munka más as az ember.

Van munka, van bringa, van emésztő keserű szorongás szomorúság melankólia, van félelem, van költözésivágy. Nem tudok kibékülni magammal, men tudok előre haladni olyan mintha egy burgyingban toporognék és folyamatosan sülyedék a sárba. Néha kiemelkedem de visszaesem. Ez a valóság ha tetszik ha nem. El kell fogadnom az állapotot de meddig...... lassan elviselhetetlen a kupleráj ami körülöttem van. Minden félig, 50 százalékon. érzem hogy tennem kéne valamit de nem tudok. Meg vagyok rekedve mint egy hajó a zátonyon. Le kéne szálni mostmár. Hahóóóóó, ébresztő ... ezt mondom magamnak de nem tudom magam lelökni a félcsőbe hogy beadjam a live your life trükköt. Para van. Paralíza Gíza Piramis.

Úgy érzem szétcincálodtam darabokra, eltávolodtam olyan dolgoktól amik erőt adtak régen amik vezettek. Vissza kell kanyarodni. Nagyon nehéz. De a munka meghozza a várt eredményt remélem, egyszer.

End of message.


4 megjegyzés:

Lenka írta...

Sztem van vmi a levegőben, mer' én is nagyon kész vagyok, meg a belém kapaszkodni vágyó barátnőim is, ami duplaszívás...

Mondjuk én mindig a ciklusomra vagy a frontokra fogom, így könnyebb...

A Discovery-n van egy műsor, egy faszi a Föld leglehetetlenebb zugaiba megy el, és túlélésre tanítja a puhány TV nézőket.

Pár műsorral ezelőtt az mutatta be, hogyan lehet a futóhomokból kikecmeregni. Állítólag nem tudsz belefulladni, csak annyira beásod magad, h a sivatagi tűző napon pár óra alatt totál kiszáradsz.

Szal' az volt a tanácsa, h maradj nyugton, és ne kapálózz, aztán meg szépen, lassan emeld a homok fölé az egyik lábadat, és próbálj meg a felszínére kerülni...

Nekem pl.: tök sokszor bejön, a leggázabb helyzetekben is, meg amit Apám szokott mondani, mindennek vége lesz egyszer, rossznak is, jónak is...

Nekem az is bejött, h leírtam, jelen időben, h mire vágyom, és tök sokszor előveszem fejben, és színezgetem, h milyen jó is lesz nekem, ha már nem lesz rossz.

Meg most olvasok, Alapítvány, és egészen úgy bele tudom élni magam, mintha a valóságban nem lennék szánalmasan magányos, nem csak párkapcsolatilag...

Macika, nagyon szeretlek, forever, most éppen minden hátsó szándék nélkül, és drukkolok neked. Ha becsukod a szemed, és befelé figyelsz kicsit, akkor hallani is fogod, ahogy hangosan skandálom a neved a pálya széléről...:)

Lenka írta...

Hasonlítasz Apámra, két vulkán, az egyik még aktív, a másik már alszik.

Amikor kislány voltam én vállaltam fel a feladatot, h boldoggá tegyem az Apámat... nem volt egyszerű természet...:)

Ezé' kell neked boldogan élned, míg meg nem halsz...:)

stormtrooper írta...

egyedül :)

Lenka írta...

Nem hiszem, h menne a mi fajtánknak az egyedül-boldogság.:)