2009-11-02

Klikk :) Adria, szél, hideg, vitorla:) szeretem

Nah szóval :)

Egy nagyon jóra sikeredett vitorlázós mókában volt részem most hétvégén :)
Szerda reggel elindúltunk cégesen (4en) Vodicera ahova este 6 körül értünk és elkezdődött a regata azaz beköltöztünk a hajókba ettünk utánna festáztunk :)

Másnap Pénteken nekivágtunk az 52km es útna ami természetesen verseny volt :) 12 hajóból mi a 7ikek lettümk ami nem is olyan rossz ahhoz képest hogy elszakadt a vitorlánk hála a Búrának és csak két szakképzett emberünk volt. Na de a távot kb 3 óra alatt tettünk meg ami nagyon élvezetes volt. Annyira megérzi az ember azt hogy a természetnek mekkora az ereje...uhhh a hajó csak úgy ugrált a hullámokon arról nem is beszéve hogy a dőlésszögnek köszönhetően minden átrendeződött a kabinokban, szóval indulás után kb 15-20percel mikor kibontották a nagy vitorlát (genova) megbillent a verda és mindenki felvette az enyhe 25-30fokot:)

Mikor megérkeztunk Zutba gyors terepszemle után kaja volt aztán az egyik skiper szólt hogy zátonyra futott Marco polo :) na nem a történelmi felfedező csak a róla elnevezett megaüberkuervanagy komp :) Mindez akkor amikor a kapitány éppen valahol egy díjat vett át :) A balhé annak köszönhetően történt hogy a navigációs rendszerbe 10fokot tévedtek....LOL na de gondolom azoknak nem volt ez vicces akik rajta csücsültek és természetesen annak sem akinek a kertjébe befigyelt egy nagy komp:) Minde esetre érdekes látvány volt.

Este nagy banzaiii volt az egyik nagyobb vitorláson :) kizárólag csak skipperek és egy két vendég kb 25-30 ember :) Karlovacko, Whiskey, Plavac, Prosek...stb. Annak ellenére hogy egy dalamatian best ofot nyomattam előző este semmi bajom nem volt másnap:) a levegő megtette a hatást meg a 20fokos víz amibe bevágtam magam :) igaz olyan érzés volt érintkezni a vizzel minta egy tűhegybe ugrana bele az ember aztán jó volt csak ne kellet volna kijönni ugyanis kinnt 15-20kms jó friss (olyanhideghogyna) szelecske megadta a jeti érzést:) Majd indulás egy vitorlával vissza Vodiceba. Kb 20perc után rámnéz a skiper :) és csak ennyit kélrdezett (merthogy csak én beszéltem a atársaságból a horvátot de azt is egy kicsit szerbesen:)) Végetvessünk a nájtmérnek? hát mondom én mennék szívesen vitorlával Vodiceig de mondom meggkérdezem a többieket:) A vége az lett Motor + egy vitorla 2:30 menetidő napozás szumer fíling :) szal megvolt a vcarázslat.

Mikor vuisszaértünk a többiek (céges munkatársaim) úgy döntöttek hopgy visszaindúlnak pestre hideg volt és szél. Én úgy döntöttem ott maradok még egy estét és este festázom egyet. Nah ez meg is volt este nagy fogadás díjátadó ahol megkapta a hajónk (HYPO) a de mószt csellendzsing trip elismerést egy üveg jó bort :) és két tollat + egy nagy adag tapasztalatot :)

Fél egy magasságából kiesetem az egyik helyi vendéglátóipai egységből (konoba) és lealudtam :) Reggel laza 0 fok várt :) cidri, egy gyors zuhany után megreggeliztem s kimentem a buszpályaudvarra ahonnan Zágrábba majd vonattal Budapestre zuzzantottam magam :) éééésssss végig benem volt az inogás a hajó miatt :) nagyon durva flessss volt de olyan töltést adott hogy huhhaaaaa:) Lehet hogy meg kéne szerezni egy skipper engedélyt :) és jövő nyáron lezúzni az adriára szélingelni egy hetet :)

Hááát enyyi

Menjetek vitorlázni me jó

:)

Fotók az alábbi linken:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2651419&l=9809690d12&id=703208835

Nincsenek megjegyzések: