2009-10-19

Party és Hadgyakorlat.....

Nahhh íme egy jó kis idő után esmét írok:) Egy kicsit szét voltam esve az utóbbi időben. De ahogy ez szokott élenni regenerálodtam :) Műt héten pénteken Ördivel és Tündével találkoztam Mártonban aztán nekiestünk az esti programnak ami nagyon jó volt. Ezer emberrel fuitottam össze, Nándi és társaság Frankie :) élmény volt :) és még sokan mások :) Volt egy nagyon jó élmény :) egy nagy tánc egy leánkával :) nagyon jól esett in a long time :)


Na de hát ugye mivel a party reggel 6ig tartott ezért nem aludtam semmit mert Mazsi jhött értem reggel 7re + 2 emberért akikkel mentünk hadgyakorlatra. :)
Érdekes volt.


View Kerepes in a larger map

A helyszín

Egy idő után olyan volt mintha tényleg abban az időben lennénk huideg volt, fújt a szél, szemerkélt jazeső :) és a parancsnokok üvöltöttek........de legalább megtanultam az alapokat mostmár rendesen :) Töltést parancsra, parancs nélkül, bajonett szegzés, roham, oldalazás....és még sok mnást. Ha minden igaz akkor Auschterlzben lesz egy csata valamikor jövő hónapban......Akkor már új szerelésben leszünk. A székelyek:)

na hát így ennyit röviden.


Rizsáshusserovity

Nincsenek megjegyzések: