2009-07-13

Lagzi és Edukatív Crashlanding

Nah ezez a hétvégén volt kedves barátom Tócy lagzija. Kemény menet volt :) Szombaton indult az egész a III.kerületi polgármesteri hivatal barokkosan modern házzasságkötő termében ahonnan hagyományokhoz híven átzuzzantottunk a Mártonba ahol egy laza kis összekötő program kereteiben megadtuk az alaphangulatot az estének amely a Római parton folytatódott egy Moquito nevű helyen :) Na itt beindúlt az ipar, jó zenék jó kaják jobb emberek nagy cirkuszolás majd 1200kor kijelentették a didzséjek hogy kaputt van :) nem szomorodtunk el kitalálódott hogy a mártonba vissza kell menni és a pincében folytatni a trallalát. Na átmentünk nem igazán józtan állapotban és adtunka lovaknak.

Ez volt az egyik legjobb lakodalom vagy minek is nevezzem aminb résztvettem :) de tényleg nem volt semmilyen protokoláris fasság :) éa a lényeg érződött azaz az hogy két ember egybekelt és boldogak:)


Edukatív Crashlanding vagy Isteni jelzés

Ma reggel bőszen tekertem munkába reggel és ekkor egy idős bácsi kipattant elém. mondanom sem kell hogy meglepődtem de annyira hogy hirtelen rárántottam mindkét fékre de sajnos az első fékem jobban fogott mint a hátsó :) egy térdcsúcsos érkezés a Rákoczi téren utánna egy bukfenc a galambszarba és a Mondat amit hallok :) Lassabban fitalember:) Ránéztem a bácsira és megkérdeztem udvariasan hoyg így jó lesz? :) nevetett ésn is próbáltam aztán "felpattantam" a bringára és betekertem a melóba.....:) na itt jött a felismerés hogy csupa vér a térdem Na akkor sebészeti beavatkozás teflont visszahajtogatni a térdemre ami nem jött össze inkább levágtam :) sebhintőpor és ennyi:) Most itt ülök mögöttem Lecsó éppen szétszed egy 1,5literes üveget :)és boldog Sajog mindenem de nem baj mert jó lecke volt nem kell rohanni szépen lassan :) úgy is odaérünk mindenhova :) és itt szeretnék utalni a címre Edukatív Crashland avagy isteni jelzés:) Csak szépen lassan nyugdíjasan :)

Rizspekt

Nincsenek megjegyzések: