2008-11-28

Stormtrooper vs Crossroads


Natessék.....

elértem ide is :) válasz út elôtt állok és nagyon nagyon gondolkodom. Természetesen munkaügyi létsíkokon történik mindez :) két irány van azaz 3 - miért is ne.

way 1. - napi 8, két fônök, 5 grafikus, na nincs probléma akkor csinaljunk :), vagyok account, grafikus, operator és még sok más, fejlôdés nem valószínû, közepes zseton

way 2. - napi 8 - esetleg hétvégi X óra, 3 fônök, 1 grafikus, reahedli meló, friss cég, államközeli érdekeltségek, digitálispixelhajhászat, fejlôdni nem nagyon lehet, nagy zseton

way 3. - napi 8 - péntek rövid, 15 éves cég, 14 grafikus, két fônök, grafikus/operator, csendes környezet, hajtás néha, közpes zseton de több mint a jelenlegi helyen, MAC, fejlôdési lehetôség talán.

hát tessék, és ezt hamarosan el kell dönteni :)

GAzdasági válságban talán jobb ha az ember egy stabil céghez megy mert nem biztos hogy 2 hónapos digitnyomdai tapasztalattal rendelkezó kis cégnek nagy jövôje lenne szerintem na de nem vagyok szakember csak egy trooper az is sztorm :) 15 éves cég nagyon stabilnak tûnik nincs hiány munkaeszközökben, referenciákat nézve nagyon erôs, mostani hely LOL. Azért lassan kezd kialakulni a választási script :) remélem jól választok és minden simán megy mert a jelenlegi szociális kapcsolatokra gondolva elég fos a helyzetem a mostani fönökeim szemében:) ez természetesen betudható az én hisztikeszségemnek és az igazságtalanságok elleni felszólalásaimnak is, na de ha hosszútávon nézem a dolgokat akkor jobb ha elfelejtjük egymást. Sajnos ez egy öolyan dolog ahol az embernek önzônek kell lenni mert egyszerûen nem érek úgy el semmmit ha mindig azt nézem másnak milyen. Ha ezt az én irányomban is elég sokszor elkövették akkor itt az ideje hogfy én is elkövessem ezt :) nagyon útálom ezt de ez van. Menni kell mindig afelé ahol az ember jobban érzi magát és ahol fejlôdni tud. Na de meglátjuk mi lesz.
(szerintem way 3 játszik)

Más:
MA jugovibuli lesz LivingRoomban :) ismét kétpiltos nagybuli a város szívében :) sok ismerôs és természetesen Ördike :)
Holnap józanító szombat
Vasárnap advent + koszorú készítés :)

Rizspektovátty

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És a melegbárban táncolás?
Vagy az marad hobbi szinten? :P

Csak okosan, hombre.