2008-09-08

Esik eső fúj a szél....

Reggel azaz egész éjjel zuhogott ahogy beértem az esztergaszövetségbe elállt és jön a monszuni párás őserdei nagy izzadós nap:) Jungel warriornak érzem magam itta gép előtt ülve. Jönnek a mailek én meg csak nézem őket :) na jó azét csinalom is a feladatokat ezerrel. Okosabbnál okosabb megrendelések :) persze vannak kivételek :)de vannak érthetetlen emberek akiknek minden egyes mailben meg kell irni hogy tartsak mar magukat a megbeszélt cimzéshez :) szánalmasok nagyon nagyon

Várom már az őszt szeretem nagyon.

Kisüt a nap :) mosolygom :) Jó a kedvem:) Úgy érzem ezt nem tudják elrontani ma :) hehehehehe talána reggeli élmény is hozzájárul a mai naphoz :) kedves enyhén illuminált homelessfiatalember a villamoson bömböltette a kis szokol típusú rádiót és ropta rá, mindez elvegyült a kellemesen nyirkos emberszaggal és a zord villamosozók tekintetével:) én meg vigyorogtam mint egy tök :) És jó volt. A homeless guy jólérezet magát, én meg azért voltam jókedvű mert láttam hogy mennyire nem tudnak az emberek mit tenni egy ilyen helyzettel volt aki elnézett volt aki beszolt aztán eltünt mert homeless kolega visszaszolt érces hanngal hogy Mitnézelkösöggghhh? és így vicc ez a város néha :) a sok autó a sok ember....bringák, motorok....

Inkább legyünk majmok és dobálozzunk kakkerral :)

Nincsenek megjegyzések: