2008-07-07

Stormtrooper vs Lift/lakas

Nah vegre valahara a kitaszitottság ideje lejárt és íme itt vagyok a jó ki lakásban:)

Hétvégen megvolt a liftnélüli nagy költözés szegény szállítók szerintem elkivántak engem valahova...na de hát ez va kedves műszakiak nem nagyon igyekeznek átadni a liftet IKEás emberek is szentségeltek de hála nekik van már konyha és elég pofás már csak egy laza kis tűzhely kell :) aztán idulhat a főzési priocesssssszz:) Hát így

Az ágy a vártnál sokkal jobbra sikerült :) nagyon kényelmes és egészséges :) sajat terv és sajat kivitel.

Vannak még elvétve itt ott hibák amiket majd korrigálnom kell lásd esőelvezető ami ereszt, itt ott glettelésre szoulnak a rejtett reszek :) de a lényeg hogy bennt vagyok.

Még nem igazábol fogtam fel hogy mi is van de majd lassan :)

Képek meg majd jönnek :)

REszpekta

Azért jólene már egy lift :)

Nincsenek megjegyzések: