2008-06-23

Stormtrooper vs Lakásátvételiidőszak

Na végre eljött az idő :) Ennyi idő után ünnepélyesen bejelenthetem hogy a medvebarlang készen áll az átvételre ami azt jelenti hogy a muskátlikat még azért meg kell vennem és még be kell cuccolni a lakásba de mindez csak holnaptól aktuális 14.00 tól :) Ekkor kapom meg a kulcsokat a barlanghoz :) és kezdőthet a nagy dekorációs időszak amikor rengeteg pénz megy el mindenféle kis biszbaszra :) Na de ezért vártam ezt az időszakot :) és lőn nagy csoda ha minden igaz akkor kiveszek most egy pár napot hogy a lakást rendbeszedjem :) ágyat fogok barkácsolni + matracotr is venni kell :) meg el kell hozni Erzsébetről a cuccaimat :) végre :) Bözsikét beizzítom :) Hűtőt beillesztem + konyha és kész vagyok akkor kb 10% al de mar mindent kineztem a svéd butoráruházban :) Na hát így ennyi :)


riszpekt

Nincsenek megjegyzések: