2008-03-06

Stormtrooper - Kultiplex



Az Almássy térrel kezdték....jön a kultiplex....mi jön még. Az az igasság hogy nekem nagyon bejött a hely és nem nagyon értem miért kell lebontani megértem azokat akik ellenzik nagyon nagyon ha van valami ami mondjuk egy kicsit arra megy hogy az ember elszakadjon a hétköznapi szürkeségtől akkor azt miért kell legyakni? Kérdem én a kis naív....hát persze hogy azért mert pénz van benne na ebbe most nem akarok belemenni:) A lényeg hogy nem örülök hogy ez így most folyamatban van és remélem hogy azért csak találnak valami megoldárt....de lehet hogy nem és a dawn of culture kép aktuális lesz. Nem szeretném........nagyon nem.

Na de akkor kérdem én hol lehet majd multi kultizni? Fonó? MuPa? Hol lehet azt megcsinalni hogy mondjuk BL döntőt nézni aztán meg egy jót bulizni ugyanott, vagy egy színdarabot megnézni egy olyan helyen ahol félig szabad tér van félig zárt....és még sorolhatnám. Na de az önkormányzat biztos jobban tudja mi kell a népnek :) ehhhhhhhh

2 megjegyzés:

veda írta...

a nép egyre inkább kénytelen a jég hátán is megélni, a város meg... egyre "élhetetlenebb" :(

Unknown írta...

kopaszi gát, ráckert, vagy az összes romkocsma itt a gettóban?
most olvasom, hogy kaplocsnak is lőttek...

cartman jut eszembe: na csá gyíkok, én leléptem!

-LG